LFS'yi piyasaya sürmeye hazır hale getirmek için çok çalıştık.
Birçoğunuzun yakın tarihli bir rapordan bildiği gibi , mevcut genel lastik
fiziğini yeni geliştirme sürümüne dahil ettim. Buna Retro model diyoruz.
Aynı lastik fiziği ancak artık 1000 Hz'de ve kuvvet geri bildirimini hafifçe
iyileştiren kendi kendini hizalayan bir tork bileşeni var. Fikir, henüz
tamamlanmamış olan yeni lastik modelini beklemek için piyasaya sürülmeyi
daha fazla geciktirmeden yeni grafikleri çıkarmak. Ayrıca Eric'in Kyoto'yu,
Westhill'i anımsatan ancak daha fazla yol ve kendi karakteriyle nasıl büyük
ölçüde genişlettiğini anlattık. South City de tamamen açıldı. Eric, South
City ve Kyoto üzerinde çalışmaya devam etti.
Benim tarafımda, Şubat ayının başından beri, esas olarak grafik
güncellemesinden kaynaklanan gevşek uçları tamamlamak için teknik çalışmalar
yapıldı. Yaklaşık kronolojik bir sırayla, Şubat ayının başında ele alınan
alanlar şunlardır:
Kuvvet geri bildirimi (ani yükselmeleri önlemek için uygun
filtreleme)
ABS (1000 Hz fizik güncellemeleri için güncellendi)
Hareket eden alt nesnelerle ilgili iş parçacığıyla ilgili çökme
Çeşitli yüzeylerde sürtünme için yeni sistem kullanacak şekilde güncellenen
Retro model
Yapay zeka - Retro modeli yeniden kurduktan sonra bazı hatalar
mevcuttu
Sonra ekran görüntüleri ile gösterilebilen ilginç bulduğum bir şey.
Artık fiziksel tabanlı işleme ve yüksek dinamik aralık kullandığımız için
pozlama (son görüntünün parlaklığı) gerçek hayatta olduğu gibi bir sorun
haline geldi. Aydınlık alanlar ile karanlık alanlar arasındaki fark oldukça
uç noktalarda olabilir. Örneğin güneşli bir günde dışarıya uygun bir pozlama
seviyesi kullanırsak, yapay ışıklar açıkken bile bir tünelin veya çok katlı
bir otoparkın içi son derece karanlık görünür. Bu durumlarda pozlama
artırılmalıdır ve bunu parlaklık açısından çıktı görüntüsünü analiz ederek
ve pozlamayı sürekli güncelleyerek yapıyoruz.
Şimdiye kadar her şey yolunda, ancak doğru yapmak zor bir şey. Tipik
bir araç içi görünümde karanlık araç içi, parlak gökyüzü ve gerçekten görmek
istediğiniz manzara bulunur. Tüm sahnenin ortalamasını alıp pozlamayı buna
göre ayarlamak yeterli değildir. Bazı alanlar ilgi çekicidir ve doğru
şekilde pozlandırılmaları gerekir.
Tüm görüntüyü ele aldığımızda yanlış sonuç üreten iki örnek.
1) Açık tekerlekli bir yarış arabasında, gökyüzünün o kadar çoğunu
görebilirsiniz ki pozlama azalır ve görüntü çok karanlık olur.
2 ) Gökyüzünün kısıtlı görüş alanına ve karanlık bir iç mekana sahip bir
arabada, görüntünün çoğu karanlıktır ve bu nedenle pozlama çok yüksek olur.
Alfa kanalını kullanarak manzarayı tanımlamak için bir numara kullandım. Gökyüzünü (her kare) ve kendi arabanızın içini sürüş görünümünde işlerken, piksellerin alfa kanalının sıfıra ayarlandığından emin oldum (şeffaflık gibi). Manzara çizilirken alfa kanalı şeffaf olmayacak şekilde ayarlanmıştı. Bu nedenle, pozlama hesaplaması için histogramı oluşturmak üzere okunan görüntü buna benzer görünüyor. Macenta, alfa kanalının sıfırda bırakıldığı yeri gösteriyor.
Artık pozlama hesaplaması yalnızca şeffaf olmayan kısımları dikkate alabiliyor. Sürüş görünümlerindeki ve pist kenarı kameralarındaki pozlama çok daha kullanışlı ve kararlı, artık bir sorun değil ve etrafta dolaşırken pozlama değişikliklerinden çoğunlukla habersizsiniz. Daha karanlık yerlere girip çıkarken pozlama ayarlamaları uygun ve yararlı görünüyor.
Bundan sonra devam eden çalışmalar şunları içeriyordu:
Gölgeler: yararlı bir optimizasyon ve doğrulukta küçük bir
iyileştirme
VR: artık son işleme mevcut ve son görüntü 32 bit
VR olarak gönderildi: Vive Pro 2 ve kare olmayan piksellere sahip diğer tüm
başlıklar için düzeltme Arayüz: bazı arayüz öğelerini gri tonlamalı olarak
göstermek için gölgelendiriciler
Genel sürüm: ilk kez derlenmiş genel sürüm exe
Parça düzenleyici: bazı küçük kullanılabilirlik iyileştirmeleri
Hala yapılacaklar: Açılır farlar ve gidona monte edilmiş farlar için
destek
- bunlar şu anda algılanmıyor ve ışın oluşturmuyor Daha küçük farların
daha parlak çizilmesine izin vermek için far analizi
- şu anda yoğunluk sabittir, bu nedenle büyük bir far daha parlak görünür
Gerçek bir genel sürüm oluşturmaya doğru daha fazla adım atın - şu anda exe
çalışıyor ancak yalnızca parça seçim ekranına kadar gidebiliyor
Bir miktar ayarlanabilir hava durumu, örneğin kapalı gökyüzü
- bu sürüm için bulutları desteklemiyor ancak bazı seçenekler
mümkün
Ne zaman yayınlanacak?Hala söyleyemeyiz. Listelerimizde birkaç şey var ve sürekli yeni şeyler çıkıyor, bu nedenle bir tahminde bulunmak mümkün değil.
Bir önceki güncelleme haberlerini görmek için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz.
- LFS Geliştiricileri
0 Yorumlar