Advertisement

Facebook

LFS - Grafik ve Fizik İlerleme Raporu ( 20.Yıldönümüne ÖZEL )

Merhaba Yarışçılar, 

LFS, 2002'den bu yana çok yol kat etti, 9 pist alanı ve yeni mod sistemini kullanan yarışçılar tarafından yaratılan çok çeşitli otomobiller mevcut. Tabii ki, özellikle yeni bir grafik sistemi ve yeni lastik fiziği olmak üzere daha fazlası var. Yeni grafik sistemi, dinamik aydınlatma ve gündüzden geceye geçişleri içeriyor. Lastik fiziği güncellemesi, daha iyi bir sürüş deneyimi için daha gerçekçi ve doğrudur.

Eric'in üzerinde çalıştığı bazı parça güncellemelerinin birkaç resmini göstermeye karar verdik. Son grafik raporumuz sırasında, South City kapsamlı bir şekilde güncellenmişti, ancak hala etrafta çok fazla boşluk ve güncellenmesi ve değiştirilmesi gereken geçici binalar vardı.İşte yakın zamanda güncellenen alanları içeren bazı resimler.





Mevcut tüm parçalarımızın yeni grafikler için bir güncellemeye ihtiyacı var. Eric ayrıca geliştirme aşamasında olduğumuz yayınlanmamış şarkılardan bazılarını güncellemek için South City'ye de ara verdi.

Bancroft Autodrome (Yeni Harita)
, Birleşik Krallık'ta artık kullanılmayan 2. Dünya Savaşı hava limanlarını yarış pistlerine dönüştürmenin yaygın olduğu kurgusal, eski bir havaalanıdır:

 

Fairfield Test Merkezi (Yeni Harita), farklı koşullar altında arabaları test etmeye uygun, farklı yol tiplerine sahip geniş bir alandır:


Nisan ayında 0.7D'nin piyasaya sürülmesinden bu yana, Scawen lastikler ve fizikle ilgili diğer bazı değişiklikler üzerinde çalıştı.

Uyarı: Sonraki paragraflarda teknik açıklamalar yer almaktadır!

LFS'nin şu anki genel sürümü, fiziği saniyede 100 adımda çalıştırıyor. Saniyede 60 kare (bir monitörde tipik olarak) veya 90 fps'de (tipik bir VR başlığında) görüntülendiğinde, grafik kare başına fizik adımlarının sayısı sabit değildir. Bazı grafik çerçeveler tek bir fizik adımını gösterirken, diğerleri iki fizik adımını gösterir. Örneğin, 60 fps'de, grafik kare başına 2,2,1'lik bir fizik adımı kalıbı vardır. Bu uyumsuzluk, nesneler ekran boyunca yanlara doğru hareket ederken özellikle fark edilen görünür bir kekemelik üretir. Örneğin yana bakarken veya düşük hızlarda dar bir köşeyi dönerken. Kekeme etkisi özellikle VR'de fark edilir. 1000Hz'lik yeni bir fizik güncelleme hızı ile denemeler yapıyoruz. Fizik adımlarının sayısı, sonraki grafik kareler arasında çok daha yakındır, bu nedenle işler daha düzgün görünür.


1000Hz fizik güncellemesi ayrıca tur sürelerinin saniyenin 1/1000'i hassasiyetinde kaydedilmesine izin verir ve ağır çekim tekrarları da pürüzsüz görünebilir. Bu değişiklik aynı zamanda, grafik ve fizik kodunun tek bir çekirdeği paylaşmak yerine aynı anda ayrı CPU çekirdeklerinde çalıştığı çok iş parçacıklı bir LFS sürümüne giden olası bir yoldur. Fizik, teorik olarak 0.001 saniyelik adımlarla gerçek zamanlı olarak çalışabilirken, grafik kodu, özellikle gerçek zamanlı aydınlatma için gerekli olan gölge haritaları nedeniyle, yeni grafik sisteminde çok daha karmaşık hale gelen tüm görevlerini yerine getiriyor. Şu anda fizik ve grafiklerin ayrı iş parçacıkları üzerinde çalışmasına izin vermek için bazı yeniden yapılanmaların erken bir aşamasındayız. Bu noktada kesinlikle deneyseldir ancak çoklu kullanım önemli avantajlara sahiptir ve araştırılmalı ve değerlendirilmelidir.


Umarız ekran görüntülerini ve teknik ilerleme raporunu beğenmişsinizdir.
Son 20 yıldaki tüm destek için teşekkür ederiz!
- LFS Geliştiricileri

Blackwood ( Ağustos 2018 )
Rockingham ( Eylül 2018 ) 
Aston ( Ekim 2018 )
Autocross ( Aralık 2018 ) 
Westhill ( Ocak 2019 )
Kyoto ( Nisan 2019 )
Aydınlatma , Araştırması ( Temmuz 2019 )
South City ( Aralık 2019 )
South City Part 2 ( Mart 2020 )
South City Part 3 ( Haziran 2020 )
South City Part 4 ( Eylül 2020 )
South City Part 5 ( Aralık 2020 )
South City Part 6 ( Mayıs 2021 )

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Comments

İletişim Formu