Son rapordan kısa bir süre sonra, listelerde duran birkaç şeyi düzelttikten
sonra, parça düzenleyicide diğer nesneleri daha kolay bağlamak için
kullanılabilecek yeni bir nesne türü ekledim. Segmentlerle (eğrilerle)
birbirine bağlanan olağan enine kesitler yerine bu yeni sistem, üçgenlerin
basit bir şekilde eklenmesine izin verir. Modellerde olduğu gibi, ancak farklı
kesitler arasında. Açıklaması zor ama tuhaf şekilli delikleri doldurmayı çok
daha kolay hale getirerek görevleri basitleştiriyor!
Fern Körfezi'ndeki onarımlarla geçen günümden sonra Eric, gerçekten sadece
yeni aydınlatma sistemi için düzeltmeler yaparak hızlıca denemeye karar verdi.
Hâlâ gölgeler için önemli olan bazı boşluklar vardı ve yollara biraz parlaklık
(aynasal efekt) eklemek istedi. Yol yüzeylerine ek olarak burada burada birkaç
dokuyu güncelledi, ancak minimum düzeyde modelleme yaptı. Daha önce de
belirtildiği gibi, gelecek sürümden önce Fern Bay'i modern standarda getirmek
için zaman yok, ancak kesinlikle birkaç gün toparlanmaya değerdi.
Eric bana güncellemeyi gönderdikten sonra, hızla kodladığım yeni editör
işlevlerinin kullanımıyla iyileştirebileceğim birkaç sorun daha fark ettim.
Parça düzenleyicide biraz zaman geçirmek benim için yararlı çünkü sık sık
birkaç yeni işlev veya yapılacak iyileştirme düşünüyorum.
İşleri bitirmeye çalışmak uzun bir süreç olabilir! Fern Bay güncellemesinden
sonra neredeyse yanlışlıkla fazladan bir görev üstlendik. Eric, oldukça yorgun
ve eski görünen bazı düzen nesnelerini güncellemek istedi. Planı, birkaç
nesneyi tazelemek için sadece birkaç gündü. Görev hızla genişledi ve iz
düzenleyicide çeşitliliğin korunmasına yardımcı olan yeni eşleme
yapılandırması ve tek renkli renkler sisteminden yararlanmaya başladık, artık
düzen nesnelerine kadar genişletildi. Tek bir nesne seçildiğinde, görüntülenen
doku kesiklerinde çeşitli varyasyonlar olabilir. Topluluk katılımı vardı ve
bazı fikirleri aldık. Kesin faydaları var, bu yüzden işte bir haftaya değdi. O
hafta iki hafta olsa bile! Şimdilik düzen güncellemelerinin sonuna geldik!
Düzen nesneleri hakkında herkese açık başlık:
https://www.lfs.net/forum/thread/101752
Eric ve ben, sürüme ulaşmaya çalışmanın ve bundan sonra yalnızca gerekli olanı
yapmanın gerekliliğini tartıştık. Çok şey yapmak istiyoruz ama bunlar
yayınlandıktan sonra yapılabilir. :)
Benim tarafımda, düzen işlevleriyle ilgili bir veya iki günüm daha var ve
Eric'in South City'yi tamamlamasına yardımcı olabilecek bakmam gereken bazı
editör özellikleri var. Bazen binalar mevcut yolların kenarlarını takip
ettiğinde oldukça karmaşık hale gelebilir ve belirli yeni editör işlevleriyle
kolaylaştırılabilecek sorunları gündeme getirebilir. Editörlük yapmaktan zevk
alıyorum ama tabii ki lastik fiziğini bitirmek ve mümkün olan en kısa sürede
herkese açık beta sürümüne geçmek için grafiklerden kurtulmaya çalışıyorum.
Güncelleme günlüğü :
Yerleşim sıralayıcılarının ayrıca ışık haritasından aydınlatmayı alması gerekiyordu (nesneler zaten yapıyor)
- sıralayıcılar farklı bir şekilde yapılır ve ilk çizildiğinde tek bir ışık haritası okuması yapar
Birden çok noktanın yüksekliğini ayarlamak için geliştirilmiş iz düzenleyici işlevi
- aynı zamanda genel olarak güncellenen metin girişi başlatma birkaç yerde yeni stil
İz düzenleyiciye eklenebilecek yeni bir yüzey türü eklendi
- "kesit sonu üçgenlerinin" bir uzantısı, ancak şimdi diğer enine kesitlere bağlanabiliyor
- iz nesneleri arasında keyfi üçgenler oluşturabiliyorlar delikleri doldurmak daha kolay
- bunun iz düzenleyicide beklenenden biraz daha fazla iş olduğu ortaya çıktı
- nesneler başkalarına atıfta bulunabildiğinde, silme işlevlerine çok dikkat edilmelidir
Düzeltme: izleme düzenleyici hatası - değiştirildiğinde yüzey özellikleri doğru şekilde güncellenmedi
Düzeltme: bir fizik yüzeyi hata ayıklama ekranı, çarkların iş parçacığı korumalı kopyasını kullanmıyordu
Düzeltme: Süspansiyon şeması da iş parçacığı korumalı değişkenleri kullanacak şekilde henüz güncellenmedi
Düzeltme: zaman olabilir iz düzenleyicide 30 saniyeye kadar ilerleyin, ardından araba çıkışta yetişecektir
Eric, yol dokularına aynasal aydınlatma eklenmiş Fern Bay için küçük bir güncelleme gönderdi
- yukarıdan görüldüğü gibi tüm deliklerin doldurulması da dahil olmak üzere diğer küçük güncellemeler
- öyle olmasa da tam bir güncelleme, bunlar gölge sistemi için önemli düzeltmelerdir
- ayrıca parlamaya ek olarak parlatılması gereken birkaç doku da geliştirildi
- ekteki ekran görüntülerinde görebileceğiniz gibi genel efekt iyileştirildi
Kalan birkaç Fern Bay sorununu tespit ettim ve bunları düzeltmek için iz düzenleyiciye girdim
- birden çok nesneyi aramaya/güncellemeye yardımcı olan düzenleyici işlevleri değiştirildi/eklendi - editörde
zaman geçirmemin bir yararı, bazen
Eric'in başlattığı yararlı işlevler bulmamdı. birkaç gün sürecek yerleşim nesnelerinde hızlı bir güncelleme yapmak için
- bu gerçekten en yüksek öncelik değil, ancak ilk başta hızlı bir gelişme gibi görünüyordu
- seçilebilir "eşleme yapılandırmaları" için destek ekledikçe iş biraz daha büyüdü
- bunlar, bir renk seçiciyle birlikte, daha fazla nesne yuvası olmadan daha fazla çeşitliliğe izin verin
- böylece örneğin yeni geliştirilmiş nesneleri kullanarak daha fazla işaret veya koni rengi elde edebiliriz
Eric ile yeni dünya üçgenleri delik doldurma sistemi hakkında tartışma
- South City'deki boşlukları doldurmaya yardımcı olabilir, şehir dışında büyük boşluklar veya küçük delikler
- Eric bana South City'de iyi bir şekilde bitirmem için bazı zorlu şeyleri gösterdi
- görünüyor ortaya çıkan gerçek durumlarda, bazı faydalı iyileştirmeler düşündük.
Güncellenmiş (ve yeni) düzen nesneleri üzerinde
çalıştık
- yeni eşleme yapılandırmaları ve tek renkli renkler kullanılarak daha fazla çeşitlilik mümkündür
- tek bir nesne seçildiğinde, birden fazla yapılandırma seçilebilir (örneğin harfler)
- ekran görüntüsünde yeni nesnelerin çoğunu görebilirsiniz, ancak tüm varyasyonları göstermiyorsunuz
0 Yorumlar