Merhaba Yarışçılar, Eylül güncellemesinden bu yana çok çalışmaya devam ettik.
Eric, şu anda birçok bağlantı yolunun bulunduğu çok açık bir kasaba alanı olan
South City ile devam etti. Otoparklar, meydanlar, arka sokaklar ve yeni yollar
var. Alanın büyüklüğü ve detay miktarı nedeniyle hepimizin beklediğinden daha
uzun sürdü. Önceki raporlarda anlatıldığı gibi yeni açık şehir alanını
destekleyen çalışmalarım da birçok dönüş yaptı. Eric, South City ve Kyoto'da
hala yapılması gereken şeyler olmasına rağmen, Fern Körfezi'nden başlayacak. Bu
ilerleme raporunu Eylül ayından bu yana birkaç geliştirme sürümünden gelen
güncellemelerin kısaltılmış bir listesi olarak sunmaya karar verdim. Her sürümde
bulunan diğer birçok küçük değişiklik hakkında çok fazla ayrıntıya girmeden
süreç hakkında biraz fikir verir. Dikkatli olun, her ne kadar azaltın ' Hala
teknik değişikliklerin bir listesi! Aşağı kaydırıp ekran görüntülerine bakmak en
iyisi olabilir. Gülümsemek
23 Ekim - Aydınlatma güncellemeleri
Yapay ışıklar için daha doğru pişmiş ışıklandırma görüntüsü. Orta mesafedeki
küçük, parlak ışıklardan daha doğru sonuçlar sağlayan, ancak daha hızlı
çalışmasını sağlayan değişikliklerle daha yüksek çözünürlükte çizilir. Diğer
parça düzenleyici iyileştirmeleri. Bazı değişiklikler, ışıkların görünen
parlaklığı tam olarak gerçek aydınlatma efektine karşılık gelir. Hesaplama
gölgelendiricisinde daha büyük bir dokuyu analiz ederek iyileştirilmiş otomatik
pozlama kalitesi.
30 Ekim - Türbin güncellemeleri
Rüzgar türbinleri artık bir arabanın çizilme şekline benzer şekilde statik tepe
tamponları kullanıyor. Bu, daha yüksek çözünürlüklü türbin modellerine izin
verir. Türbin kodu, şehir binaları için 3 boyutlu saat kollarına izin verecek
şekilde genelleştirildi.
02 Kasım - Editör güncellemeleri
Nesnelerin daha kolay konumlandırılmasına ve hizalanmasına izin vermek için daha
fazla düzenleyici güncellemesi.
13 Kasım - Kesitlerdeki
üçgenler için Fizik bölümü etkinleştirildi. Bölümler, LFS'deki çoğu fiziksel
yüzey için (örneğin yol, çitler, duvarlar) kullanılan bölümler arasındaki enine
kesit nesneleridir. Bazı bölümlerin kendi yüzeyleri vardır (örneğin bir duvarın
sonunda), ancak daha önce fiziksel değillerdi. Düzenleyici, nesnelerin daha
kolay seçilmesini sağlamak için güncellenir. Çatlaklardan hafif sızmayı önlemek
için bazı bağlı nesnelerdeki üçgenlerin tam olarak aynı yerde olmasını sağlamak
için hafif değişiklikler.
20 Kasım - Çeşitli düzenleyici iyileştirmeleri ve düzeltmeleri
Toplu işleme kullanılarak çevrimdışı kapatma işleminin hızı iki katına
çıkarıldı. Türbinlerde ve saatlerde etkin ışıklar. Gölgelendirici optimizasyonu,
mümkün olduğunda 4x4 yerine 4x3 matrisler kullanılarak.
18 Aralık - Taşınamayan nesnelerle çarpışma için
güncellemeler Taşınamayan nesnelerin (örn. Binalar, tribünler, küçük nesneler)
fiziğine ilişkin güncellemeler. Daha önce, taşınamayan nesneler, hareketli
nesnelerle aynı sistemi kullanıyordu. Artık bellek ve CPU kullanımından tasarruf
sağlayan daha kompakt bir ağa sahipler. Artık bölümler ve bölümlerle aynı harita
kare sisteminde saklanıyorlar. Yakındaki nesneleri tespit etmek için CPU
süresini azaltmak için harita kare sistemi yükseltildi. Gövde fiziği
hesaplamasındaki bir süreksizlik kaldırıldı. İz editörü için yeni bir
görselleştirme, fizik ağları ve ana nesneler dahil olmak üzere fiziksel dünyayı
net bir şekilde gösteriyor. Nesnelerin artık daha önce yalnızca segment
yüzeyleri için mevcut olan bir 'yüzey türü' var. Kauçuk (lastikler ve bazı
bariyer kaplamaları), ahşap (birkaç çitler) ve plastik (çeşitli bariyer
işaretleri ve geçici bariyerler) gibi daha fazla yüzey türü eklenmiştir. Yumuşak
çarpma sesi ve metalik çizilmeden kaçınarak ahşap ve plastik için ara kazıma ses
efekti eklendi. Kazıma sesinin stereo etkisi için hesaplama geliştirildi.
Lastiklerin oluşturduğu tozun rengi artık yüzeyin ortalama rengini almak yerine
yüzeye bağlı olarak beyaz veya bej. Eric, South City'nin son sürümünün bazı
ekran görüntülerini gönderdi. Resimleri beğeneceğinizi umuyoruz...
0 Yorumlar