Advertisement

Facebook

LFS - Grafik İlerleme Raporu: Aralık Ayı 2020

Merhaba Yarışçılar, Eylül güncellemesinden bu yana çok çalışmaya devam ettik. Eric, şu anda birçok bağlantı yolunun bulunduğu çok açık bir kasaba alanı olan South City ile devam etti. Otoparklar, meydanlar, arka sokaklar ve yeni yollar var. Alanın büyüklüğü ve detay miktarı nedeniyle hepimizin beklediğinden daha uzun sürdü. Önceki raporlarda anlatıldığı gibi yeni açık şehir alanını destekleyen çalışmalarım da birçok dönüş yaptı. Eric, South City ve Kyoto'da hala yapılması gereken şeyler olmasına rağmen, Fern Körfezi'nden başlayacak. Bu ilerleme raporunu Eylül ayından bu yana birkaç geliştirme sürümünden gelen güncellemelerin kısaltılmış bir listesi olarak sunmaya karar verdim. Her sürümde bulunan diğer birçok küçük değişiklik hakkında çok fazla ayrıntıya girmeden süreç hakkında biraz fikir verir. Dikkatli olun, her ne kadar azaltın ' Hala teknik değişikliklerin bir listesi! Aşağı kaydırıp ekran görüntülerine bakmak en iyisi olabilir. Gülümsemek 23 Ekim - Aydınlatma güncellemeleri Yapay ışıklar için daha doğru pişmiş ışıklandırma görüntüsü. Orta mesafedeki küçük, parlak ışıklardan daha doğru sonuçlar sağlayan, ancak daha hızlı çalışmasını sağlayan değişikliklerle daha yüksek çözünürlükte çizilir. Diğer parça düzenleyici iyileştirmeleri. Bazı değişiklikler, ışıkların görünen parlaklığı tam olarak gerçek aydınlatma efektine karşılık gelir. Hesaplama gölgelendiricisinde daha büyük bir dokuyu analiz ederek iyileştirilmiş otomatik pozlama kalitesi. 30 Ekim - Türbin güncellemeleri Rüzgar türbinleri artık bir arabanın çizilme şekline benzer şekilde statik tepe tamponları kullanıyor. Bu, daha yüksek çözünürlüklü türbin modellerine izin verir. Türbin kodu, şehir binaları için 3 boyutlu saat kollarına izin verecek şekilde genelleştirildi. 02 Kasım - Editör güncellemeleri Nesnelerin daha kolay konumlandırılmasına ve hizalanmasına izin vermek için daha fazla düzenleyici güncellemesi. 13 Kasım - Kesitlerdeki üçgenler için Fizik bölümü etkinleştirildi. Bölümler, LFS'deki çoğu fiziksel yüzey için (örneğin yol, çitler, duvarlar) kullanılan bölümler arasındaki enine kesit nesneleridir. Bazı bölümlerin kendi yüzeyleri vardır (örneğin bir duvarın sonunda), ancak daha önce fiziksel değillerdi. Düzenleyici, nesnelerin daha kolay seçilmesini sağlamak için güncellenir. Çatlaklardan hafif sızmayı önlemek için bazı bağlı nesnelerdeki üçgenlerin tam olarak aynı yerde olmasını sağlamak için hafif değişiklikler. 20 Kasım - Çeşitli düzenleyici iyileştirmeleri ve düzeltmeleri Toplu işleme kullanılarak çevrimdışı kapatma işleminin hızı iki katına çıkarıldı. Türbinlerde ve saatlerde etkin ışıklar. Gölgelendirici optimizasyonu, mümkün olduğunda 4x4 yerine 4x3 matrisler kullanılarak. 18 Aralık - Taşınamayan nesnelerle çarpışma için güncellemeler Taşınamayan nesnelerin (örn. Binalar, tribünler, küçük nesneler) fiziğine ilişkin güncellemeler. Daha önce, taşınamayan nesneler, hareketli nesnelerle aynı sistemi kullanıyordu. Artık bellek ve CPU kullanımından tasarruf sağlayan daha kompakt bir ağa sahipler. Artık bölümler ve bölümlerle aynı harita kare sisteminde saklanıyorlar. Yakındaki nesneleri tespit etmek için CPU süresini azaltmak için harita kare sistemi yükseltildi. Gövde fiziği hesaplamasındaki bir süreksizlik kaldırıldı. İz editörü için yeni bir görselleştirme, fizik ağları ve ana nesneler dahil olmak üzere fiziksel dünyayı net bir şekilde gösteriyor. Nesnelerin artık daha önce yalnızca segment yüzeyleri için mevcut olan bir 'yüzey türü' var. Kauçuk (lastikler ve bazı bariyer kaplamaları), ahşap (birkaç çitler) ve plastik (çeşitli bariyer işaretleri ve geçici bariyerler) gibi daha fazla yüzey türü eklenmiştir. Yumuşak çarpma sesi ve metalik çizilmeden kaçınarak ahşap ve plastik için ara kazıma ses efekti eklendi. Kazıma sesinin stereo etkisi için hesaplama geliştirildi. Lastiklerin oluşturduğu tozun rengi artık yüzeyin ortalama rengini almak yerine yüzeye bağlı olarak beyaz veya bej. Eric, South City'nin son sürümünün bazı ekran görüntülerini gönderdi. Resimleri beğeneceğinizi umuyoruz...
 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Comments

İletişim Formu